loading...

فروشگاه طلا . جواهر

فروشگاه طلا . جواهر

بازدید : 280
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 10:52

گوشواره طلا یکی از رایج ترین لوازم جواهرات در سراسر جهان است. استفاده از گوشواره توسط زنان و مردان به هزاران سال قبل برمی گردد و مشخص شده است که آنها تقریباً در هر تمدن گذشته استفاده می شده اند. گوشواره های مختلف می توانند معنی های متفاوتی داشته باشند ، اینکه شما در چه گوشهایی گوشواره می بندید در برخی فرهنگ ها دارای اهمیت است و در معنای دیگر معنای کاملاً متفاوت.

اینکه چه نوع گوشواره ای می پوشید به موارد زیادی بستگی دارد. این می تواند به سبک شخصی شما ، موقعیت ، فرهنگ شما بستگی داشته باشد و البته به شکل صورت شما نیز بستگی دارد. گوشواره ها ، اندازه ها و طول های مختلف می توانند همه ویژگی های شما را برجسته کنند ، بنابراین مهم است که بدانید مد مورد نظر شما به چه سبک است و می تواند به تغییر شکل ظاهری و احساسی که نسبت به خود دارید کمک کند.

شما را با فروشگاه طلا و جواهر تانیاگلد آشنا میکنم:

انگشتر طلا

نیم ست طلا

گردنبند طلا

بازدید : 418
سه شنبه 1 تير 1400 زمان : 11:48

گوشواره طلا جواهرات صورت شما را به زیبایی قاب می کند و لوازم جانبی شما را مانند هیچکس دیگر بلند می کند! یک گوشواره ساده و معاصر یا تزئین شده و پیچیده ، که متناسب با مناسبت و گروه شما و همچنین فرم صورت شما را تکمیل می کند ، این یکی از لوازم جانبی است که ظاهر شما را کامل می کند!

گوش های سوراخ دار و تزئینات بعدی آن با گوشواره در سراسر جهان ثبت شده است و گوشواره ها به عنوان یک دسته ، همیشه در حال تکامل هستند! و ما در تانیاگلد طور مداوم در حال پیشرفت هستیم تا نوآوری در زمینه طراحی ایجاد کنیم و تکنیک های مختلفی را برای تأمین سلیقه متنوع امتحان کنیم.

شما میتوانید برای سفارش طلا با مدل های درخواستی به سایت طلا و جواهر تانیاگلد مراجعه نمایید:

انگشتر طلا

دستبند طلا

بازدید : 419
دوشنبه 24 خرداد 1400 زمان : 14:11

نام الماس از کلمه یونانی adamas به معنی استوار و سخت گرفته شده، که به شکست ناپذیری و سختی بالای این سنگ اشاره دارد.ویژگی های فیزیکی فوق العاده الماس به دلیل پیوند مستحکم کووالانسی میان کریستال های شفافش است.

گذاشتن الماس بر روی انگشترطلا علاوه بر جلوه حیرت انگیز به اعتبار و قیمت آن نیز ارزش میدهد چه بسا امروزه بسیاری از مردان و جوانان با خرید انگشتر طلا به ظاهر و انتخاب خود بها میدهند و خودشان را متمایز میکنند.

شما میتوانید برای دیدن طرح و نگار بیشتر انگشترها به سایت تانیاگلد مراجعه کنید و از دیدن سایر طلاها لذت ببرید:

خرید دستبند طلا

خرید سرویس طلا

بازدید : 443
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 زمان : 9:35

گردنبند کوتاه به چه نامیده می شود؟

چوکر گردنبندی با طول کوتاه است که از نزدیک به دور گردن استفاده می شود. اونها می تونند از طیف وسیعی از مواد ، از جمله مهره ، مخمل ، چرم و فلز ، مانند طلا ، نقره. یا پلاتین ساخته شوند.

گردنبند طلا برای یک پسر کمی متفاوت از یک گردنبند برای یک زن است. جواهرات خوب برای آقایان باید طبیعی به نظر برسند. مثل اینکه سالهاست که از آن ها استفاده میکنید و با آن احساس راحتی داشته باشند به نظر اکثر آقایون دنبال نگین و زرق و برق نیستند و بیشتر گرایششون سمت اکسسوری اسپورت می باشد.

طول گردن بند برای نوجوانان و بزرگسالان چقدر است؟

ما به نوجوانان توصیه می کنیم که گردنبند از 16 "- 18" و زنان باید از 18 "- 19" به عنوان اندازه استاندارد استفاده کنند و طول آنها را بیشتر بر اساس انتخاب کنند.

چگونه می توانم بدانم که به چه زنجیره سایزی نیاز دارم؟

پس از اندازه گیری ، ایده خوبی است که یک گردنبند را انتخاب کنید که حداقل اندازه دوم شما از اندازه گردن شما باشد. به عنوان مثال ، اگر گردن شما 18 اینچ است ، احتمالاً باید طول زنجیر 20 اینچ یا بیشتر را انتخاب کنید. یک زنجیره 18 اینچی خیلی تنگ است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع طلاها لطفا به سایت فروشگاهی طلا و جواهرات تانیاگلد مراجعه فرمایید.

دستبند طلا

بازدید : 801
دوشنبه 16 فروردين 1400 زمان : 12:23

امروزه استفاده از جواهرات و زیورآلات مختص خانم ها نمیباشد بلکه آقایان نیز از دستنبد و گردنبند و انگشتر و.. نیز استفاده مینمایند تنها موردی که اختصاصا برای خانم ها طراحی و تزیین شده النگو میباشد.

امروزه در النگو تنوع بسیار زیادی است که از طرح های متنوع و زیبایی نیز برخوردار میباشد. حتی میتوان بدون حضور در مغازه و تحمل ترافیک، خیلی راحت طرح و مدل مورد نظر خودتان را بصورت غیرحضوری و اینترنتی انتخاب و یا با سایر محصولات نیز قیاس نمایید.

تنها تفاوت النگو با دستنبد نداشتن قفل میباشد که میبایست از روی مچ دست رد شود.

مجموعه تانیا گلد از النگو با طرح های جذاب دخترانه و زنانه آماده خدمت گزاری به شما دوستان ارجمند میباشد. لذا یکسری از محصولات این مجموعه برای دسترسی راحت تر شما در این قسمت درج میشود:

انگشتر نامزدی طلا

گوشواره میخی طلا

بازدید : 931
دوشنبه 25 اسفند 1399 زمان : 15:24

قبل از آن که در مورد نیم ست توضیحات داده شود بهتر است تفاوت نیم ست و ست کامل را بدانید و اینکه نیم ست و ست کامل شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟

ست یا سرویس کامل طلا شامل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبندی است که معمولا طراحی و شکل ظاهری یکسانی دارند.

نیم ست معمولا شامل آویز گردنبند بدون زنجیر و گوشواره است. البته نیم ست گاهی شامل انگشتر هم می‌شود که بستگی به فروشنده دارد و از لحاظ هزینه نیز قیمت نیم ست در مقایسه با سرویس کامل بسیار به صرفه‌تر می‌باشد.

نیم ست‌های طلا در مدل‌های مختلف و همچنین طرح و رنگ‌های متنوعی وجود دارند که می‌تواند در ساخت آن‌ها از چرم و بند نخی و سنگ نیز استفاده شود. مانند انگشتر و دستبند طلا و چرم. یک از تفاوت‌های نیم ست با سرویس در وزن طلا و قیمت کمتر آن است که به همین دلیل خیلی از افراد جذب آن می‌شوند.

طلای به کار رفته در ساخت ست و نیم ست مانند هر طلای دیگر، زرد یا سفید است اما ترکیب طلای سفید و برلیان این روز‌ها بیشتر طرفدار دارد. می توانید در سایت ها یا بازار یا شبکه های اجتماعی با انواع مختلف نیم ست آشنا شوید. در سال 2021 طرحی که از اهمیت بالایی برخوردار است تلفیقی از طلا و سنگ یا طلا و مروارید است که ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد دارد. اگر دوست دارید، سرویسی که می‌پوشید، علاوه بر زیبایی خاص، یونیک باشد، چنین سبک‌هایی بدون شک می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

سایر محصولات فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:
نیم ست البرنادو
دستبند البرنادو
گردنبند البرنادو

بازدید : 398
دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 11:11

انواع جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020 در طرحهای متنوع را میتوانید از تانیاگلد سفارش دهید. تانیا گلد با ارائه جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020 در بازار وب سایتهای طلا و جواهر جایگاه به خصوصی برای متقاضیان و مشتریان محترم دارد. در این سایت طلا و جواهر مشتریان میتوانند انواع مدلهای به روز انگشتر طلا،دستبند طلا، نیم ست طلا و ... را به راحتی سفارش داده و درب منزل دریافت نمایند.



بازدید : 468
دوشنبه 22 دی 1399 زمان : 20:28

انگشتر سولیتر به انگشتری گفته میشود که روی آن یک قطعه الماس قرار گرفته باشد. قانون خاصی برای اندازه یا طرح الماس وجود ندارد. همین که روی حلقه انگشتر طلا تنها یک الماس وجود داشته باشد، به آن انگشتر سولیتر طلا میگویند. در واقع این موضوع در مورد گوشواره طلا و گردنبند طلا هم وجود دارد و قرار گرفتن یک الماس در ساختار آنها، آن را تبدیل به گوشواره سولیتر و گردنبند سولیتر میکند.
این انگشتر به علت زیبایی خاص و ارزش بالایی ک دارد، به عنوان انگشتر نامزدی هم استفاده میشود و گزینه بسیار خوبی برای خواستگاری کردن میباشد و کسانی که دارند قصد دارند اقدام به خرید انگشتر طلا سولیتر نمایند، باید درجریان باشند که قیمت این نوع انگشتر نسبت به باقی انگشترها بیشتر میباشد.

بازدید : 537
دوشنبه 15 دی 1399 زمان : 14:48

بازدید : 657
دوشنبه 8 دی 1399 زمان : 11:50

گردنبند طوق و چوکر یکی از مدل‌های مختلف گردنبند طلا می‌باشد که بین جوانان بسیار محبوب است. طوق یا چوکر نوعی گردنبند کوتاه است که به صورت کاملا متناسب دور گردن قرار می گیرد و معمولا به گردن می‌چسبد. چوکر یک گردنبند ساده و زیبا است و یکی از بهترین زیورآلات برای نشان دادن زیبایی گردن می‌باشد.

نحوه ی درست پوشیدن گردنبند چوکر

هیچ روش خاصی برای استفاده از این گردنبند وجود ندارد. اگر مدل درستی را انتخاب کرده باشید، هر کسی می‌تواند با هر سن و هر موقعیتی از آن استفاده کند. فقط کافی است گردنبند را دور گردنبند قرار داده و قفل آن را ببندید.

برای خرید گردنبند طلا چوکر از گالری طلا و جواهر معتبر و مطمئن خرید نمائید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 118
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 281
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 910
  • بازدید ماه : 6431
  • بازدید سال : 32852
  • بازدید کلی : 2651093
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی